РЕКЛАМАЦИЯ  НА СТОКИ

Закупена стока може да бъде заменена в 14-дневен срок  след получаването й. Артикулите не трябва да са с нарушен търговски вид, т.е дрехите и играчките не трябва да са ползвани, изпирани или третирани по какъвто и да било начин. 

Разноските по замяна на дрехите са за сметка на Купувача, освен в случаите, когато има направена грешка от наша страна / сгрешен модел, размер или дефект/.

При замяна на стока по Ваше желание транспортните разходи за връщане и ново изпращане са за Ваша сметка.

Цената за транспортните разходи е спрямо действащата тарифа на куриерската фирма, с която желаете да направите замяната, а не преференциалните ни цени за доставка, обявени в сайта. Фиксираните ни цени за доставка са валидни само за нови поръчки, или ако поръчате по време на замяната допълнителен артикул на стойност над 8лв.

В случай на открит дефект или грешно изпратен артикул, разходите са за наша сметка. Срока за замяна е не по-късно от 14 работни дни от датата на получаване, като преди крайния срок, трябва да ни информирате по имейл: sales@kidsplace.bg или по телефона. Артикулите трябва да са във вида, в който сте ги получили. След като ги получим обратно за замяна, ще Ви информираме за наличностите и ще потвъдим замяната. В случай на липса на наличност ще бъдете уведомени. Върната стока ще бъде прегледана за дефекти, направени от Вас, и при липсата на такива, замяната ще бъда осъществена за Ваша сметка.

В случай на замяна със стока от друг модел, втората не ползва отстъпка от цената, ако предходната е била в период на промоция. Ако замяната е със същия модел артикул, то тя се таксува на цената, която сте заплатили първоначално.

ПРОЦЕДУРА ПО ВРЪЩАНЕ:

1.Моля, да ни информирате за желанието да върнете продукта на имейл: sales@kidsplace.bg

1.1. В имейлът, моля включете: Имена, адрес, телефон за връзка, номер на поръчка, направена при нас (която ще получите, при поръчка от нас), стока, която се връща с повече информация:

  • Каква е стоката?
  • Отваряна ли е?
  • Кои продукти от поръчката се връщат

2. Изпратете пратката до офиса на Еконт, който е подател на Вашата пратка, т.е. – до нас.

 Пратки изпратени с наложен платеж към нас, няма да бъдат приети.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА:

В случай, че не желаете да замените върнатия артикул с някой друг, а желаете сумата Ви за него да бъде възстановена, то трябва да упоменете банковата Ви сметка в имейлът, адресиран към нас, относно връщането на стока..

Възстановяването на сума за закупения продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост!

Възстановяването на сумата става САМО ПО БАНКОВ ПЪТ, в рамките на 3 работни дни от датата на получаване на пратката при нас.

Изпратени пратки с наложен платеж или за сметка на KidsPlace.bg няма да бъдат приемани.

Важно: Нужно е да пазите бележката от куриера за пратката, при получаването й, тъй като тя бива фискален бон, по смисъла на Наредба Н-18.